• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Виховна робота

ВИХОВНА СИСТЕМА

Зміст виховання:

1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

2. Ціннісне ставлення до людей;

3. Ціннісне ставлення до себе;

4. Ціннісне ставлення до свого фізичного «Я»;

5. Ціннісне ставлення до свого психічного «Я»;

6. Ціннісне ставлення до свого соціального «Я»;

7. Ціннісне ставлення до природи;

8. Ціннісне ставлення до мистецтва;

9. Ціннісне ставлення до праці.

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

1. Родинне виховання

2. Патріотичне виховання

3. Естетичне виховання

4. Правове виховання

5. Інтелектуальне виховання

6. Валеологічне виховання

7. Економічне виховання

8. Трудове виховання

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

ПРИНЦИП ПЕРШИЙ – «не зашкодити» (збереження психологічного та фізичного здоров’я дитини, що є найважливішим у навчально-виховному процесі).

ПРИНЦИП ДРУГИЙ – духовна насиченість життєдіяльності дітей. Ми впевнені в тому, що якість знань, цінність ідей, думок і діяльності людини, що виникають на базі знань, зумовлюються не тільки істинністю знань але й духовною насиченістю. Виховання особистості неможливе без виховання емоцій та естетичної свідомості.

ПРИНЦИП ТРЕТІЙ – ставлення до дитини як до суб’єкта власного розвитку, реалізується через принципи педагогіки співпраці, толерантності, підтримки, які спрямовані на самостановлення індивідуальності.

ПРИНЦИП ЧЕТВЕРТИЙ – індивідуальний розвиток педагогів. Керівник гуртка теж повинен розвиватись, удосконалювати свою професійну компетентність, педагогічну майстерність.

СИСТЕМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЦЕНТРУ

складається на основі взаємодії школи, батьків, шкільних учителів, керівників гуртків.

МОДЕЛЬ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

КОМПЕТЕНТНА ОСОБИСТІСТЬ:

- Виховання в процесі навчання;

- Виховання через учнівське самоврядування;

- Виховання через змістовне дозвілля;

- Виховання через співпрацю;

- Родинне виховання.

Система роботи з обдарованою дитиною

I етап

1. Пошук

2. Виявлення

3. Навчання

II етап

1. Розвиток

2. Вдосконалення

3. Саморозвиток

III етап

Індивідуальний допрофесійний підхід

IV етап

Вибір професії та подальше навчання

Кiлькiсть переглядiв: 221

Коментарi