1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
2. Ціннісне ставлення до людей;
3. Ціннісне ставлення до себе;
4. Ціннісне ставлення до свого фізичного «Я»;
5. Ціннісне ставлення до свого психічного «Я»;
6. Ціннісне ставлення до свого соціального «Я»;
7. Ціннісне ставлення до природи;
8. Ціннісне ставлення до мистецтва;
9. Ціннісне ставлення до праці.
1. Родинне виховання
2. Патріотичне виховання
3. Естетичне виховання
4. Правове виховання
5. Інтелектуальне виховання
6. Валеологічне виховання
7. Економічне виховання
8. Трудове виховання
ПРИНЦИП ПЕРШИЙ – «не зашкодити» (збереження психологічного та фізичного здоров’я дитини, що є найважливішим у навчально-виховному процесі).
ПРИНЦИП ДРУГИЙ – духовна насиченість життєдіяльності дітей. Ми впевнені в тому, що якість знань, цінність ідей, думок і діяльності людини, що виникають на базі знань, зумовлюються не тільки істинністю знань але й духовною насиченістю. Виховання особистості неможливе без виховання емоцій та естетичної свідомості.
ПРИНЦИП ТРЕТІЙ – ставлення до дитини як до суб’єкта власного розвитку, реалізується через принципи педагогіки співпраці, толерантності, підтримки, які спрямовані на самостановлення індивідуальності.
ПРИНЦИП ЧЕТВЕРТИЙ – індивідуальний розвиток педагогів. Керівник гуртка теж повинен розвиватись, удосконалювати свою професійну компетентність, педагогічну майстерність.
складається на основі взаємодії школи, батьків, шкільних учителів, керівників гуртків.
- Виховання в процесі навчання;
- Виховання через учнівське самоврядування;
- Виховання через змістовне дозвілля;
- Виховання через співпрацю;
- Родинне виховання.